FANDOM

'Arathos Kresto'
Arathos Kresto

Člen rady Arathos Kresto

Arathosova minulost je dosti nejasná a spíše tvořena na dohadech. Arathos se před cechovní věží objevil v útlém věku 10 let, kdy jeho tělo bylo poseto množstvím popálenin. Ihned se jej ujali a zavolali felčara. Když zjistili, že kluk je zručný v oblasti magie, ihned jej přijali mezi sebe a začali vyučovat. Mladý Kresto, nebyl neposedný student, vždy respektoval starší a naslouchal jim, proto jeho postup v učení byl rychlejší než u kohokoli jiného.

Arathos první část svých studijních let neměl žádné přátelé, protože byl velice uzavřený a věnoval se pouze studiu. Později o něj jeho učitelé začali mít strach a báli se, že sejde na scestí. On si jejich obav všiml, ale nevěnoval jim žádnou pozornost a nadále pilně studoval.

Jednoho dne se objevila mladá dívka jménem Evanor Black, která tohoto muže od základu změnila a vytvořila mezi nimi velmi silné přátelské pouto.

Arathos, ale pilně studovat nepřestal a proto se před pěti lety díky svým dovednostem v oblastech ohnivé magie, nabyté moudrosti a také své skvělé povaze (za kterou může vděčit Evanor), stal Členem rady mágů a nakonec dva roky po něm i jeho kamarádka Evanor.

Během pěti let Arathos objevil školu magie run, kterou studoval z knížek, které mu půjčoval sám John Macetka.

Arathos se za nevysvětlitelných okolností ztratil po bitvě o Westholde a vzhledem k nedostatku stop byl prohlášen za mrtvého. Pravděpodobně padl za oběť Faldirovým učedníkům, nebo něčemu ještě horšímu...

Arathos zemřel ve svých 33 stejně tajemným způsobem, jakým žil celý svůj život, přesto na něj cech nikdy nezapomene a zůstanu mu vděčný za vše čím pomohl.